مناجات‌نامه (الهی‌نامه) خواجه عبدالله انصاری

24 آگوست 2018

به همت همراه گرامی گنجور آقای سید جابر موسوی (که پیشتر هم آثار مولانا قادر نقشبندی و عبدالقادر گیلانی به زحمت ایشان از طریق گنجور در دسترس قرار گرفته) مناجات‌نامه (الهی‌نامه) خواجه عبدالله انصاری در گنجور در دسترس قرار گرفته است.

مناجات نامه خواجه عبدالله انصاری در گنجور

این مجموعه علاوه بر سایت گنجور (در این نشانی) به روال سایر مجموعه‌های جدید، در گنجور رومیزی، ساغر و گنجور اندروید نیز از طریق «دریافت مجموعه‌ها» در دسترس است. نسخهٔ epub نیز از کتابخانهٔ گنجور قابل دریافت می‌باشد.

دریافت آثار خواجه عبدالله انصاری از طریق گنجور رومیزی

۲ نظر برای “مناجات‌نامه (الهی‌نامه) خواجه عبدالله انصاری”

  1. ابراهیم خضرایی گفته:

    با سلام و تشکر از زحمات سایت گنجور . میخواستم بدانم راه ارسال اشعار بزرگان و متعاقبأ انتشار آن در گنجور به چه صورت است .
    با سپاس

  2. حمیدرضا محمدی گفته:

    @ابراهیم خضرایی:
    راهنمای کوچکی در این نشانی فراهم شده است:
    http://blog.ganjoor.net/1389/04/27/dg-editor/
    در کنار آن ارسال متون تایپ شده به صورت word یا متن ساده به صورتی که هر مصرع در یک خط نوشته شده باشد (از جدول استفاده نشده باشد) و عناوین اشعار هم در خطوط کوتاه مشخص شده باشد می‌تواند قابل استفاده باشد (گنجور رومیزی امکان ورود اطلاعات از چند قالب مختلف متنی را دارد).
    ارسال متون مشمول حق تألیف (شعرای معاصر) بدون کسب مجوز نشر آزاد از مواردی است که به انتشار منتهی نمی‌شود. بعضی از آثار به تناسب کیفیت یا مسائل دیگر فقط از طریق گنجور رومیزی در دسترس قرار می‌گیرند.

نظرتان را بنویسید (نکتهٔ مهم: اگر برای نوشتن حاشیه در مورد شعرها اینجا آمده‌اید اشتباه آمده‌اید و باید در خود سایت گنجور حاشیه بگذارید. نظرات بی‌ربط به این نوشته پاک می‌شوند.)