گنج‌آور: دسترسی به گنجینهٔ ادبیات فارسی روی محصولات اپل

20 ژانویه 2017

از زبان آقای درمیشیان خالق گنج‌آور بخوانید:

مسؤل محترم سایت گنجور!

من جهانشاه درمیشیان و ساکن حومهٔ واشنگتن دی سی و از دوستداران سایت شما هستم. چندی پیش فرصتی دست داد تا قدمی در راستای نشر فرهنگ و ادب پارسی و در پیروی و تبعیت از پیش کسوتی شما در خدمت به گرانمایگان این پهنه بردارم.

حاصل این حرکت نرم افزاری بود بنام گنج‌آور [لینک روی فروشگاه نرم‌افزاری اپل: اینجا] که همآوردی از داده‌های موجود در پایگاه گنجور است. این نرم افزار برای ادوات همراه اپل (iOS: iPhone و iPad) تنظیم شده و با هدف تسهیل دسترسی به این گنجینۀ شعر و ادب فارسی و تسریع استفاده از آن فراهم آمده است.

گنج آور دو روش دسترسی به آثار موجود درآن را در اختیار کاربران می‌گذارد: روش دسترسی به وسیله جستجوی فهرستها و روش جستجوی مستقیم در متن آثار موجود.

گنج‌آور پس از دسترسی به متن اثر امکان اضافه یا حذف اثر به لیست آثار برگزیده را در اختیار کاربر قرار میدهد. به علاوه می‌توان متن اثر را به حافظه کپی نمود و در نرم‌افزار های دیگر مانند ایمیل، وایبر یا تلگرام و … بازنشاند. برای توضیح بیشتر راجع به نحوه استفاده از این نرم افزار لطفا به راهنمای استفاده از گنج‌آور [در دسترس از طریق خود برنامه] مراجعه نمایید.

جهت دریافت گنج‌آور به این نشانی مراجعه کنید.

گنج‌آور

گنج‌آور

گنج‌آور

گنج‌آور

گنج‌آور

۳ نظر برای “گنج‌آور: دسترسی به گنجینهٔ ادبیات فارسی روی محصولات اپل”

  1. احسان ناصری گفته:

    باسلام
    نظربه لطف گردآورندگان مجموعه ی وزین گنجور که بی هیچ انتفاع مالی امکان استفاده ازین گنج شایگان را برای دانشجویان و کلیه ی اقشار که تمکن مالی برای تهیه ی این مجموعه های گرانقدر را ندارند ، جسارتا پیشنهاد بنده اینکه به نظرم لزوم طراحی این مجموعه برای سیستم عامل اندروید که طیف گسترده تری از کاربران که عمدتا از طبقه ی متوسط ِجامعه هستند نیز به غایت محسوس است

    باسپاس فراوان

  2. حمیدرضا گفته:

    @احسان ناصری:
    با تشکر از لطف شما
    اینجا را ببینید:
    http://blog.ganjoor.net/category/android

  3. Arash گفته:

    سلام
    سپاس از زحمات شما عزیزان
    در مورد نرم افزار موبایل فقط خواستم نکته ای رو سوال کنم
    چطور میشه یک بیت یا یک مصرع رو از یک شعر کپی کرد نه تمام شعر رو
    با تشکر

نظرتان را بنویسید (نکتهٔ مهم: اگر برای نوشتن حاشیه در مورد شعرها اینجا آمده‌اید اشتباه آمده‌اید و باید در خود سایت گنجور حاشیه بگذارید. نظرات بی‌ربط به این نوشته پاک می‌شوند.)