به‌روزآوری مجموعه اشعار استاد بهرام سالکی – اسفند ۹۷

20 مارس 2019

دوستداران اشعار استاد بهرام سالکی می‌توانند نسخهٔ جدید اشعار ایشان (نسخهٔ اسفندماه ۹۷) را برای گنجور رومیزی و گنجور اندروید (از طریق دریافت مجموعه‌ها) و ساغر (از طریق دریافت از مخزن‌ها) دریافت و جایگزین نسخهٔ قدیمی نمایند و یا مجموعهٔ سازگار با این دو برنامه را از این نشانی با اندازهٔ ۲۴۰ کیلوبایت به طور مستقیم دریافت نمایند.

قالبهای epub (قابل دریافت از این نشانی)، pdf (قابل دریافت از این نشانی) و برنامه اندرویدی مستقل (قابل دریافت از این نشانی) نیز به‌روزرسانی شده‌اند. علاوه بر آن فایل گرگ‌نامه در قالب مایکروسافت ورد نیز از این نشانی قابل دریافت است.

گرگ‌نامه استاد بهرام سالکی اسفند ۹۷

یک نظر برای “به‌روزآوری مجموعه اشعار استاد بهرام سالکی – اسفند ۹۷”

  1. مصطفی صادقی گفته:

    باسلام وعرض تبریک سال نو به شما عزیزان مجموعه فخیم گنجور برای ارایه گنجینه ای از شعر وادب فارسی وقراردادن این اثار در اختیار عموم باید به محضر گرانقدرتون عرض کنم مدت کوتاهی از اشنایی من با شما نگذشته است ولی شوق واشتیاقی که درهمین زمان کوتاه در وجودم حس میکنم بسیار خوشحالم ونظر کاملا مثبتی دارم . تنها مشکلی که خودم دارم مطالبی را که در اندروید ارایه شود نمیتوانم در ios دالود کنم . در پایان ارزوی موفقیت وبهروزی براتون دارم

نظرتان را بنویسید (نکتهٔ مهم: اگر برای نوشتن حاشیه در مورد شعرها اینجا آمده‌اید اشتباه آمده‌اید و باید در خود سایت گنجور حاشیه بگذارید. نظرات بی‌ربط به این نوشته پاک می‌شوند.)