گنجور، برگزیدهٔ نخستین جشنوارهٔ تارنماهای ایران‌شناسی

25 فوریه 2019

گنجور در بخش «زبان، ادب فارسی، مشاهیر و ایرانشناسان» برگزیدهٔ نخستین جشنوارهٔ تارنماهای ایران‌شناسی شد. از حسن نظر و لطف دوستان و داوران این جشنواره که توسط بنیاد ایران‌شناسی برگزار شد سپاسگزاریم (متن خبر در سایت بنیاد ایران‌شناسی، خبرگزاری صدا و سیما و ایسنا).

۳ نظر برای “گنجور، برگزیدهٔ نخستین جشنوارهٔ تارنماهای ایران‌شناسی”

  1. احمد بهمنیار گفته:

    جناب آقای محمدی
    با سلام و احترام

    از این طریق خواستم خدمت شما یک دست مریضاد و خسته نباشید جانانه عرض کنم. حقیقتا هر بار که به سایت گنجور سر می زنم، یاد شعر سعدی علیه الرحمه می افتم که در خصوص گلستان فرموده:

    به چه کار آیدت ز گل طبقی
    از گلستان من ببر ورقی

    گل همین پنج روز و شش (روز پنج و شش) باشد
    وین گلستان همیشه خوش باشد

    جنابعالی با عشق و جدیت و پشتکار مثال زدنی گلهای بوستان ادبیات پارسی را در باغ گنجور جمع آوری فرموده اید که خواننده از گشت و گذار در آن سیر نمی شود. امیدوارم که این باغ و گلستان همیشه ایام با طراوت و شاداب باقی بماند.

    با تشکر و تجدید احترام
    احمد بهمنیار

  2. حمیدرضا گفته:

    جناب آقای بهمنیار عزیز
    از لطف و محبت جنابعالی سپاسگزارم.

  3. گیتارز گفته:

    با سلام و عرض ادب
    جناب آقای محمدی عزیز تبریک و یه خسته نباشید جانانه از طرف ما به شما بابت تمام تلاش ها و فعالیت هایی که تو زمینه شعر و ادبیات این مرز و بوم انجام میدهید.ما از طرفداران سایت زیبای شما هستیم امیدوارم پایدار باشید.

نظرتان را بنویسید (نکتهٔ مهم: اگر برای نوشتن حاشیه در مورد شعرها اینجا آمده‌اید اشتباه آمده‌اید و باید در خود سایت گنجور حاشیه بگذارید. نظرات بی‌ربط به این نوشته پاک می‌شوند.)