گزیدهٔ اشعار ترکی استاد شهریار

22 آوریل 2011

چند روز پیش جناب رسته حیدربابای شهریار را به گنجور اضافه کردند. دوست گرامی دیگر، آقای کامران، مجموعه‌ای از اشعار ترکی استاد شهریار را وارد گنجور رومیزی کرده و برای من ارسال کرده‌اند که خروجی آن از چند روز پیش در سایت (در این نشانی) در دسترس قرار گرفته است.

کاربران گنجور رومیزی می‌توانند فایل مناسب برای اضافه کردن دیوان به‌روز شدهٔ استاد (شامل اشعار ترکی) را از این نشانی دریافت کنند. یادآور می‌شوم که راه آسان‌تر و سریع‌تر دریافت این مجموعه‌ها در این برنامه، استفاده از گزینهٔ «دریافت فهرست مجموعه‌های اشعار …» از منوی «مجموعه‌ها»ی گنجور رومیزی به شرحی که پیشتر آمده (اینجا) می‌باشد.

۷ نظر برای “گزیدهٔ اشعار ترکی استاد شهریار”

  1. مهران گفته:

    یاشا 🙂

  2. کامران گفته:

    ممنون از زحمات بی شائبه حمید جان عزیز
    از سایر دوستان خواهشمندم، برای غنی کردن بخش ترکی همکاری نمایند.

  3. امين گفته:

    سلام
    اگه میشه یه آپدیت جدید از گنجور بذارید چون نمی دونیم کدوم شاعر داریم و کدوم رو نداریم
    با تشکر از نرم افزلر خوبتون

  4. میلاد گفته:

    حمیدرضای عزیز!
    به نظر من اگر در بخش پیوندها و صفحه ی اصلی سایت گنجور لینکی برای بازبینی خروجی های OCR بگذارید،کار سرعت بیش تری خواهد گرفت.من خودم هر بار برای پیدا کردن صفحه ی مورد نظر مجبور می شوم به قسمت نظرها بروم و با دردسر پیدایش کنم.

  5. مسیح گفته:

    سلام. خیلی ممنونم از زحمت های شما. بالاخره ویرایش ۲٫۴ رو هم به شکل یکپارچه دریافت کردم.

    مطلبی که خواستم تذکر بدم، نمی دونم برای من هست یا کلی؟ وقتی مجموعه آثار آقای ” احمد پروین ” رو به گنجور اضافه می کنم، در جلوی نام ایشون در صفحه ی اصلی، پرانتزی هست که درش توضیحاتی داده. منتهی متن این پرانتز طولانی هست و از صفحه هم می زنه بیرون. حتی وقتی Maximize هم می کنم، باز همین طوره و مابقی اضافه ی جمله نمیاد به اول سطر.

    یه درخواست کوچکی هم که دارم این هست که اگر امکان داره، در صفحه ی ” خانه ” برای اسامی شعرا هم شماره گذاری قرار بدین تا از تعداد شعرای حاضر و اضافه شده به گنجور، مطلع باشیم.

    سپاسگزارم

  6. حمیدرضا گفته:

    @میلاد:
    چشم، اضافه می‌کنم.

  7. حمیدرضا گفته:

    @امین:
    اخیراً در دسترس قرار گرفته. هر چند نصاب کامل گنجور رومیزی هم همهٔ شعرا رو نداره، برای این که بدونید همه رو دارید یا نه از این شیوه استفاده کنید:
    http://blog.ganjoor.net/1389/12/13/dg-2-4
    به آسونی می‌تونید شعرای جدید را به یکباره با این شیوه اضافه کنید.

نظرتان را بنویسید (نکتهٔ مهم: اگر برای نوشتن حاشیه در مورد شعرها اینجا آمده‌اید اشتباه آمده‌اید و باید در خود سایت گنجور حاشیه بگذارید. نظرات بی‌ربط به این نوشته پاک می‌شوند.)