دیوان هلالی جغتایی

18 ژانویه 2011

همونطور که قبلا گفته بودم دارم توی وقت‌های مرده‌ام تایپ می‌کنم. این فایلی که پیوست کردم حاصل کار تا اینجاست که شامل غزل‌ها تا حرف ب و قصاید و مقطعات و مخمس و رباعیات و مثنوی شاه و گدا جمعاً حدود ۱۸۰۰ بیت است که حدود یک سوم حجم کل دیوان است. بقیهٔ غزل‌ها و مثنوی صفات‌العاشقین را هم باز در اوقات مرده تایپ خواهم کرد (کی تمام شود خدا می‌داند!). … مقدمهٔ دیوان را هم که سعید نفیسی نوشته است پیوست کردم. (برای آشنایی با شاعر). … راستی تایپ هم از روی نسخهٔ کتابخانهٔ تبرستان است.

آنچه خواندید گزیده‌ای از ایمیل همراه گرامی گنجور آقای علی پی‌سپار است که به ضمیمهٔ آن اشعار هلالی جغتایی را به گنجور هدیه کرده‌اند. حجم فعلی از دیوان هلالی جغتایی با استفاده از فایل PDF قابل دریافت از این صفحه و -همانطور که اشاره شد- به همت آقای پی‌سپار به گنجور اضافه شده است (آثار هلالی جغتایی در گنجور).

دیوان هلالی جغتایی

مجموعهٔ مناسب برای گنجور رومیزی را از اینجا دریافت کنید.

۳ نظر برای “دیوان هلالی جغتایی”

  1. نگین شکروی گفته:

    با درود و سپاس فراوان
    از گنجینه ی با ارزشی که به گنجور افزودید سپاسگزارم

  2. مهران گفته:

    »ن همیشه گفتم بزرگترین هنر، استفاده ی بهینه از زمانی که داره هدر میره و چه نیکوست این حرکت باعث جاودانه شدن نام انسان بشه.

    خسته نباشی علی جان

  3. lina گفته:

    با سلام .این کتاب رو از کجا میتونم پیدا کنم؟

نظرتان را بنویسید (نکتهٔ مهم: اگر برای نوشتن حاشیه در مورد شعرها اینجا آمده‌اید اشتباه آمده‌اید و باید در خود سایت گنجور حاشیه بگذارید. نظرات بی‌ربط به این نوشته پاک می‌شوند.)