اشعار سیمین بهبهانی در گنجور رومیزی

22 سپتامبر 2010

به لطف همراه همیشگی گنجور جناب «الف. رسته» و با استفاده از منابع اینترنتی، مجموعه‌ای از اشعار سرکار خانم سیمین بهبهانی شاعرهٔ شاعر گرانقدر معاصر برای گنجور رومیزی آماده شده است که می‌توانید با دریافت این فایل، خارج کردن آن از حالت فشرده، سپس اجرای فرمان «اضافه کردن مجموعه اشعار جدید» از منوی «ابزارها»ی برنامه آن را به گنجور رومیزی خود اضافه کنید.

۸ نظر برای “اشعار سیمین بهبهانی در گنجور رومیزی”

  1. فرامرز گفته:

    پیشنهاد می کنم بجای شاعره بنویسید شاعر یا سراینده و مانند آن

  2. رضا کتکی گفته:

    با نظر فرامرز موافق هستم

  3. سید مجید سبطینی گفته:

    سلام
    لینک دانلود اشعار جدید خرابه و نمیشه دانلود کرد
    لطفا اصلاح کنید
    با تشکر

  4. حمیدرضا گفته:

    @سید مجید سبطینی:
    درسته، دوباره تلاش کنید، چند لحظه باید صبر کنید، اگه داونلود شروع نشد، try another mirror رو بزنید یه آینهٔ دیگه رو انتخاب کنید، ممکنه اون سرور در مواقع خاصی در دسترس نباشه.

  5. پژمان اصغرپور گفته:

    سعیکم مشکور؛ ولی بی‌تعارف آیا با اذن یا دست کم اطلاع سرکار خانم بهبهانی انجام گرفته و مغایرتی با رعایت حقوق مولف ندارد؟

  6. سعید گفته:

    دوستان عزیز،
    اگر مشکل دانلود دارید، ممکنه بخاطر تحریم سایت sourceforge برای ایرانیان باشه که فایل روی آن قرار گرفته، چون این سایت به ایرانیان سرویس نمی ده، اگر با ف_ی_ل_ت_ر_ش_ک_ن یا VPN سعی کنید دانلود کنید، احتمالاً مشکلتون بر طرف می شه.

  7. هوشنگ کلاتی گفته:

    با سلام خدمت شما دوست عزیز نظر به اهمیتی که موضوع اطلاع رسانی دارد با توجه به اینکه متاسفانه در ایران قوانین کپی رایت اعمال نمی شود و جریان کپی پیست ها گاهی با سلیقه شخصی افراد تداخل پیدا می کند لذا سیمین بهبهانی در مورد چند شعر که به اونسبت داده شده اما مال او نیست و به اسم او در اینترنت صفحه به صفحه منتشر می شود ابراز تاسف و ناراحتی عمیق نموده اند اگر مقدور است خواهشمندم این موضوع را جهت اطلاع رسانی در سایت منعکس کنید

    https://www.facebook.com/siminbehbahani/posts/521137167951726?stream_ref=10

    شعر زنی را می شناسم من از خانم فریبا شش بلوکی است

    http://zanira.sheshboluki.com

    این هم یک موزیک ویدئو از همین شعر با صدای اصغر توسلی
    http://www.youtube.com/watch?v=fNycO7c_WKE&feature=related

  8. بیژن گفته:

    دست همه کسانی که در بوجود آوردن این مجموعه بسیار جالب ودیدنی وعالی در تمامی موارد واقعآدرد نکند خسته نباشید عزیزان خداقوت

نظرتان را بنویسید (نکتهٔ مهم: اگر برای نوشتن حاشیه در مورد شعرها اینجا آمده‌اید اشتباه آمده‌اید و باید در خود سایت گنجور حاشیه بگذارید. نظرات بی‌ربط به این نوشته پاک می‌شوند.)