«دریافت مجموعه‌های اشعار جدید» در گنجور رومیزی ویرایش ۱.۹۳

4 اکتبر 2010

در ویرایش جدید گنجور رومیزی با اجرای فرمان «دریافت مجموعه‌های اشعار جدید» از منوی «راهنما» می‌توانید فهرست مجموعه شعرهایی را که به صورت مجزا برای دریافت در دسترس قرار دارند مشاهده کنید. ردیفهای سفیدرنگ فهرست نمایش داده شده، ردیفهایی هستند که (احتمالاً) در گنجور رومیزی شما موجود نیستند.

دریافت مجموعه‌های اشعار جدید

علاوه بر آن، در پنجرهٔ معرفی برنامه فهرست دوستانی را که تا به حال با جمع‌آوری و ارسال مجموعه‌های اشعار به گسترش گنجور رومیزی کمک کرده‌اند به‌روز کردم.

تغییراتی نیز در نحوهٔ نمایش سطور اشعار نیمایی اعمال شد و همانند پاراگرافهای نثر خطوط طولانی اشعار نیمایی در جای لازم شکسته می‌شوند. بهبودهایی نیز در نحوهٔ نمایش اطلاعات تعداد بیتها داده شد.

مجموعهٔ آثار شاعر جوان آقای احمد پروین، که توسط آقای مهرداد بیات جمع‌آوری و ارسال شده از طریق این نشانی (و همینطور پنجرهٔ «دریافت فهرست مجموعه اشعار جدید») قابل دریافت است و علاقمندان می‌توانند آن را پس از دریافت و خارج کردن از حالت فشرده، با اجرای فرمان «اضافه کردن مجموعه اشعار جدید» از منوی «ابزارها»ی برنامه به گنجور رومیزی اضافه کنند.

نصاب به‌روزرسانی ویرایش ۱.۹۳ را از این نشانی دریافت کنید.

۱۲ نظر برای “«دریافت مجموعه‌های اشعار جدید» در گنجور رومیزی ویرایش ۱.۹۳”

  1. حسین گفته:

    سلام
    واقعا ممنون از این زحمتی که می کشید.
    راستی دوست من چرا گنجینه ها سانسور شده اند؟

  2. حمیدرضا گفته:

    حسین جان،
    من سانسورشون نکردم، اگه سانسور شده‌ن.

  3. مهرداد گفته:

    سلام
    نامه نوشتم اما بازم لازم بود تشکر کنم
    سپاس برای تلاش شما
    به امید روزهای بهتر برای برنامه ی گنجور

  4. علی گفته:

    سپاس بیکران
    پایدار باشید

  5. فقیه گفته:

    با سلام و تشکر از زحمات شما

    به امید روز افزون گنجور.

    زنده باد گنجور ایرانی.

  6. امیر حسنی نوده گفته:

    با عرض سلام و ادب خدمت تمامی دست اندرکاران این مجموعه ی ارزشمند
    چنین تلاشی برای زنده نگه داشتن فرهنگ و تمدن این مرز و بوم (در روزگاری که همه ی تلاشها برای به فراموشی سپرده شدنش است ) بسیار ارزشمنده.
    با چه زبانی باید تشکر کرد، نمی دونم
    ولی این رو می دونم که این کار ارزشمندتون بی پاسخ نمی مونه
    بهترین ها رو براتون آرزو می کنم

  7. حسین گفته:

    با عرض سلام.
    خدا قوت به تمامی دست اندر کاران گنجور

  8. بهرام سالکی گفته:

    با عرض سلام ، ارادت و مهر
    کاری ارزشمند کرده اید . هر زمان ، خصوصا در این روزگار ، که ناله فرهنگ در هیاهوی سیاست و فوتبال ، گم شده است ، با مشاهده این مجاهدت های فرهنگی ، به وجد آمدم . برای دسترس بودن اشعار مفاخر این مملکت ، چه همت ستودنی کرده اید . همت حافظ شیراز یارتان باد . حقیر کاتب و تذهیب کار قرآن های موسوم به « عقیق » « ریحان » « خاتم » هستم . خوشحال می شوم ، به یادگار ، نسخه ای چاپ شده از قرآن نفیس ریحان را از بنده بپذیرید . آیا امکان دارد برای ارسال آن با ایمیل من تماس بگیرید . یا به تلفن منزلم که در محل درج وب سایت نوشته ام . ممنون خواهم شد . دعا گو بهرام سالکی

  9. هومن حبيبي گفته:

    سلام – تشکر و سپاس در کلام و نوشتار نمیگنجد و قاصر است چنین اقدام بینظیری در پاسداری از فرهنگ و هنر ایرانیان جای تقدیس دارد بنده ناچیز با نهایت توان دست یکایک مسببین را سجده میکنم و آرزوی موفقیت در این عزم ستودنی را برایتان دارم.

  10. محمدجنوبی گفته:

    باعرض سلام و خسته نباشید خدمت زحمتکشان گنجور ایرانی
    دست گلتون درد نکنه عالیه برنامتون همیشه ازش استفاده میکنم و دوست دارم اشعار شاعران معاصر هم اگه براتون مقدور بود در گنجور باشه ممنون از کلیه زحماتتون و امیدوارم همیشه موفق و پایدار باشین .

  11. حسین گفته:

    موفق و موید و مزید و منصور و پیروز باشید

  12. علی نیازی گفته:

    با سلام وتشکر ز زحماتی که برای ایجاد وتکمیل گنجور رومیزی کشیده اید کاری ارزشمند است وخیلی از نیازهای معمول را براورده می کند امیدوارم که در همه امور موفق باشید حق یارتان

نظرتان را بنویسید (نکتهٔ مهم: اگر برای نوشتن حاشیه در مورد شعرها اینجا آمده‌اید اشتباه آمده‌اید و باید در خود سایت گنجور حاشیه بگذارید. نظرات بی‌ربط به این نوشته پاک می‌شوند.)