مشکلات سایت

21 می 2010

به دنبال مشکلاتی که از بیست و پنجم اردیبهشت برای سایت گنجور پیش آمد (اینجا را ببینید)، شرکت ارائه دهندهٔ خدمات میزبانی پیشین، دسترسی به سایت را قطع کرد. پس از پیگیری، شرکت مزبور اعلام کرد که به علت فشاری که این سایت به سرورهایش می‌آورد دیگر نمی‌تواند به گنجور خدمات بدهد.

برای اطمینان از تهیهٔ یک سرویس میزبانی مطمئن تصمیم گرفتم به کمک یکی از دوستان ساکن خارج کشور خدمات میزبانی را از شرکت معتبر مدیاتمپل تهیه کنم. این امر دیروز محقق شد و اکنون سایت، پس از شش روز وقفه با استفاده از خدمات میزبانی این شرکت در دسترس قرار گرفته است.

از دوستانی که در این مدت، برای کمک در زمینهٔ میزبانی سایت تماس گرفتند تشکر می‌کنم.

از آنجا که بسیاری از محدودیتهای پیشین همچون محدودیت پهنای باند و فضا تا حدود زیادی با خرید سرویس میزبانی جدید رفع شده، تغییراتی در ساختار و نحوهٔ میزبانی منابع سایت داده خواهد شد. سعی می‌کنم روی بهینه‌سازی مصرف منابع سایت نیز کار کنم تا کمتر به مشکلاتی که میزبان قبلی ادعا داشت گنجور عامل آنهاست بر بخوریم.

یک نظر برای “مشکلات سایت”

  1. ایوب گفته:

    ممنون از کار بزرگ و با ارزش شما بزگواران

نظرتان را بنویسید (نکتهٔ مهم: اگر برای نوشتن حاشیه در مورد شعرها اینجا آمده‌اید اشتباه آمده‌اید و باید در خود سایت گنجور حاشیه بگذارید. نظرات بی‌ربط به این نوشته پاک می‌شوند.)