مجموعهٔ شعر «این زندگی پیامکی را دریاب» از داوود ملک‌زاده

12 سپتامبر 2019

داوود ملک‌زاده

داوود ملک‌زاده متولد ۲۹ مهر ۱۳۶۱ آستاراست. دوران ابتدایی را در مدرسه‌ی ظهیرنیا(۷۲-۱۳۶۷)، راه‌نمایی را در توحید و دوره‌ی متوسطه را در دبیرستان‌های آستارا سپری کرد. دیپلم ریاضی گرفت اما ادامه‌ی تحصیلاتش را در ادبیات دنبال کرد. علاوه بر شعر و شاعری، عمده‌ی فعالیت او روزنامه‌نگاری و تدریس بوده‌است. کار جدی مطبوعاتی‌ وی با انتشار ترلان در سال ۸۱ آغاز شد و بعد از آن در «بلم» (دانش‌گاه پیام نور) و «پیک آستارا» (خط آخر) و ویژه‌ی ادب و هنر «سیزده» تکمیل شد. وی از مهر ماه ۱۳۹۵ مدیرمسئول و سردبیر دوهفته‌نامه‌ی «آستارای فردا» می‌باشد. داوود ملک‌زاده هم‌پای شعرنو، در حوزه‌ی شعر کلاسیک هم فعالیت داشته و دارد، و تاکنون دو مجموعه رباعی‌ هم منتشر کرده است. مجموعه‌ی شعر «تهران برای شعر شدن شهر کوچکی‌ست» او به چاپ سوم رسید و در جشنواره‌ی شعر قیصر، نامزد دریافت بهترین کتاب سال شد.

مجموعهٔ شعر «این زندگی پیامکی را دریاب» آقای داوود ملک‌زاده که به همت آقای جواد احشامیان و با کسب اجازه از شاعر برای گنجور رومیزی آماده شده است، از طریق «دریافت مجموعه‌ها» در گنجور رومیزی و اندروید و از طریق «مخزن مجموعه‌ها» در ساغر قابل دریافت است. علاوه بر آن نسخهٔ epub نیز در کتابخانهٔ گنجور در دسترس قرار دارد.

مخزن مجموعه‌های ساغر

نظرتان را بنویسید (نکتهٔ مهم: اگر برای نوشتن حاشیه در مورد شعرها اینجا آمده‌اید اشتباه آمده‌اید و باید در خود سایت گنجور حاشیه بگذارید. نظرات بی‌ربط به این نوشته پاک می‌شوند.)