زندگینامهٔ شاعران در گنجور

17 نوامبر 2010

اضافه شدن مختصری دربارهٔ زندگینامهٔ شاعران، قرن و محل زندگیشان و اطلاعاتی از این دست از جمله پیشنهادها و درخواستهای تعداد زیادی از دوستان بوده و از آنجا که من همواره در این فکر بوده‌ام که این کار را به شیوه‌ای غیر از رونویسی از سایتها و منابع اینترنتی (دم دست‌ترین راه) انجام دهم تا به حال انجام نشده. در هر حال یکی از همراهان همیشگی گنجور، علی‌رغم مشغلهٔ زیادشان از مدتی پیش تهیهٔ زندگینامه‌های مختصر و چندخطی شاعران برای گنجور را آغاز کرده‌اند. تعدادی از این زندگینامه‌ها آماده شده و در صفحات اصلی مربوط به هر یک از آنها در دسترس قرار گرفته‌اند. منابع مورد استفادهٔ ایشان برای تهیهٔ این مطالب را پس از تکمیل کار ذکر خواهم کرد. از ایشان و همهٔ دوستانی که برای بهبود گنجور از وقت گرانبهایشان مایه می‌گذارند به سهم خود تشکر می‌کنم. دوستان در صورتی که پیشنهادی در مورد این متون دارند یا راجع به آنها نظر انتقادی دارند همینجا مطرح کنند.

۵ نظر برای “زندگینامهٔ شاعران در گنجور”

  1. آرش گفته:

    از این اقدام جدید و سودمندتان تشکر می کنم. به امید موفقیت روز افزون شما

  2. جهان بزرگی گفته:

    سلام
    اگر بتوانید همین توضیحات رادر گنجور رومیزی بیاورید جالب خواهد بود ، حالا اگر نشود در ابتدای بخش مربوط به هر شاعر بیاید می توان یک بخش جداگانه اضافه کرد و در آن توضیحات مر بوط به هر شاعر را آورد…

  3. محمد گفته:

    با تشکر از شما
    چرا هنوز بعضی از شاعران زندگینامه ندارند؟
    موفق باشید

  4. فرهاد نظربیگی گفته:

    با سلام
    تلاشتان قابل تقدیر است. ممنون(*)

  5. Hooman گفته:

    moddat ha bood montazere chenin chizi boodam. besiyar aali bood, omidvaram zoodtar kamel shavad

نظرتان را بنویسید (نکتهٔ مهم: اگر برای نوشتن حاشیه در مورد شعرها اینجا آمده‌اید اشتباه آمده‌اید و باید در خود سایت گنجور حاشیه بگذارید. نظرات بی‌ربط به این نوشته پاک می‌شوند.)