۲۰۰ غزل دیگر از عرفی شیرازی

17 نوامبر 2010

با تلاش دوست و همراه گرامی گنجور جناب «الف.رسته» که پیشتر با تایپ و ۱۶۲ غزل و یک قصیده از دیوان عرفی شیرازی و ارسال آن، پاره‌ای ارزشمند به گنجور اضافه کرده بودند (اینجا را ببینید) ۲۰۰ غزل دیگر از این شاعر از طریق سایت گنجور در دسترس قرار گرفت.

دوستانی که از گنجور رومیزی استفاده می‌کنند برای اضافه کردن آثار این شاعر، ابتدا ویرایشگر گنجور رومیزی را باز کنند، به قسمت «عرفی شیرازی» بروند و از منوی بازشوی دکمهٔ «شاعر جدید» عنوان «حذف شاعر» را انتخاب کنند تا آثار عرفی از گنجور رومیزی پاک شود و ویرایشگر گنجور را ببندند. سپس با دریافت این فایل، خارج کردن آن از حالت فشرده و انتخاب فایل حاوی اشعار (orfi-890826.gdb) پس از اجرای فرمان «اضافه کردن اشعار جدید» از منوی «ابزارها»ی پنجرهٔ اصلی گنجور رومیزی آن را به گنجور رومیزی خود اضافه کنند.

۳ نظر برای “۲۰۰ غزل دیگر از عرفی شیرازی”

  1. فرهاد گفته:

    این غزل ها ویرایش می خواهند.سرشار از اشتباهات تایپی هستند.

  2. Abdolhamid گفته:

    سلام
    این فایل به گنجور اضافه نمی شود تعداد غزلهای قبلی ۱۶۲ قطعه بود که با احتساب این ۲۰۰ غزل جدید باید تعداد آنها به ۳۶۲ برسد که همان ۱۶۲ باقی می ماند

  3. حمیدرضا گفته:

    @Abdolhamid:
    شما مرحلهٔ «حذف شاعر» رو که توی متن همین نوشته توضیح داده شده انجام دادید؟
    امیدوارم توی نسخه‌های بعدی نیازی به این کار نباشه ولی در حال حاضر برای اضافه کردن آثار شاعری که از پیش وجود داره این کار رو باید انجام داد.

نظرتان را بنویسید (نکتهٔ مهم: اگر برای نوشتن حاشیه در مورد شعرها اینجا آمده‌اید اشتباه آمده‌اید و باید در خود سایت گنجور حاشیه بگذارید. نظرات بی‌ربط به این نوشته پاک می‌شوند.)