گنجور رومیزی ۲.۷۸: نسخهٔ رفع اشکال

10 نوامبر 2016

نسخهٔ ۲.۷۸ گنجور رومیزی -تقریباً- فاقد قابلیتی جدید است و جهت حل مشکل همگامسازی فایلهای صوتی ارائه شده است. مشکل یاد شده ناشی از کتابخانهٔ برنامه‌نویسی استفاده شده برای پشتیبانی از فایلهای صوتی می‌شود که در نسخه‌های قدیمی آن طول فایلهای صوتی را در موارد خاص اشتباه گزارش می‌کرد و این باعث می‌شد که بعد از همگامسازی، برنامه مصرعها را سریع‌تر از فایل صوتی رنگی کند. در نسخهٔ جدید این کتابخانه با نسخهٔ جدید آن که این مشکل در آن رفع شده جایگزین شده و تمهیداتی جهت پشتیبانی از فایلها و اطلاعات همگامسازی تهیه شده با نسخه‌های قدیمی در آن پیش‌بینی شده است.

از دوستانی که تمایل دارند در خوانش شعرها مشارکت کنند خواهشمندیم فرایند همگامسازی را با دریافت و نصب بروزرسانی (از این نشانی) و با استفاده از آخرین نسخهٔ گنجور رومیزی انجام دهند.

۲ نظر برای “گنجور رومیزی ۲.۷۸: نسخهٔ رفع اشکال”

  1. سجاد گفته:

    با عرض سلام و تشکر از برنامه خوب گنجور..متاسفانه مدتی ست برنامه گنجور اندروید راکد مانده و این در صورتیست که در نسخه ویندوزی گنجور ،بارها و بارها شاهد ورژن های جدید و قابلیتهای بیشتر هستیم..خواهشمندیم قابلیت پخش صوتی را در اندروید.نیز به ویژه گیهای برنامه اضافه کنید. با تشکر.

  2. حمیدرضا گفته:

    جناب سجاد
    نگهداری گنجور اندروید به لحاظ ارائه برنامه‌های پرقابلیتی مثل می‌کده و پردیس پارسی با توجه به زمانبر بودن آن اولویتش پایین آمد. من پیشنهاد اضافه شدن چنین قابلیتی را به این دوستان ارائه کرده‌ام. در هر صورت نگهداری این برنامه با توجه به این که سکوی نرم‌افزاری متفاوتی دارد کار آسانی برای من نیست. البته کد برنامه یاد شده منتشر شده و دوستان برنامه‌نویس دیگر می‌توانند در آن مشارکت کنند.

نظرتان را بنویسید (نکتهٔ مهم: اگر برای نوشتن حاشیه در مورد شعرها اینجا آمده‌اید اشتباه آمده‌اید و باید در خود سایت گنجور حاشیه بگذارید. نظرات بی‌ربط به این نوشته پاک می‌شوند.)