مشکلات سایت

19 ژوئن 2008

در طی چند روز اخیر امکان ارسال حاشیه وجود نداشت. علت این قضیه تلاش ناموفق من برای ارتقای نرم‌افزار مدیریت سایت بود که بعد از بازگشت به ویرایش قدیمی‌تر، برخی تغییرات روی ویرایش قدیمی اعمال نشده بود. متأسفانه گرفتاریهای شخصی این روزهای من مانع آن شد که متوجه مشکل شوم و مشکل لاینحل ماند تا این که امروز مشکل را دیدم و حل کردم. مدتها در نظر داشته‌ام یک تالار گفتگو برای طرح و حل این طور مشکلات راه‌اندازی کنم که وسواس و تعلق خاطر به رابطهای کاربری کاملاً بومی و مطابق استانداردهای طراحی وب تا به حال مانع انجام این کار شده.

دوستان علاقمند به فلیکر بد نیست سری به این گروه بزنند و عضو شوند یا نظراتشان را ارائه دهند. در مورد این گروه برنامه‌هایی دارم که اگر فرصت پیدا کنم عملیشان می‌کنم. اینجا را هم ببینید بد نیست.

در قسمت پایین هر شعر، تبلیغی راجع به یک نرم‌افزار تشخیص متن فارسی گذاشته‌ام (تولید شده در شرکتی که در آن کار می‌کنم، بابت این تبلیغ هم اضافه حقوق نگرفته‌ام 😉 و از روی علاقه به این نرم‌افزار و شرکت محل کارم این کار را انجام داده‌ام). دوست دارم بدانم نظرتان راجع به این کار من چیست؟ با توجه به این که گنجور قرار نیست متعلق به یک شخص یا شرکت باشد آیا من کار درستی کرده‌ام؟ آیا با توجه به این که تمام هزینه‌های گنجور را شخصاً و از جیب خودم پرداخت کرده‌ام، حق دارم چنین کاری بکنم یا نه؟ رک باشید لطفاً!

۳ نظر برای “مشکلات سایت”

  1. منصور حسن زاده گفته:

    برادر بزرگوار سلام
    امروز بعد از مدتها لبخند قلبی بر لبانم نشست و عمیقا مسرور شد به گونه ی که ترنم اشک بر گونه ام جاری شد و خداوند متعال را شاکر شدم از این بابت که هنوز افرادی شایسته چون حضرت عالی وجود دارند که بدون هیچ چشم داشت مادی و حتی با پرداخت هزینه برای فرهنگ این مرز و بوم تلاش می کنند و واژه های ماندگار ایران باستان را با مشاهیر و اسطوره های پارسی گو در اختیار علاقمندان قرار میدهند.
    برادر ارجمندم برایتان صمیمانه آرزوی سربلندی می کنم و امید وارم هر کجای مام وطن که هستید سربلند و پیروز باشید (گل) این کمترین هدیه قلبی مرا بپذیرید و برایم دعا فرمایید که از این سرگشتگی سربلند بیرون بیاییم که به شدت امیدوار به دعای اهل معرفت هستم.
    دوست عزیز گفتید که برایتان رک بنویسم تا بدانید تبلیغات کار درستی است یا نه…
    اگرچه حضرت عالی این حق را دارید در سایتی که طراحی نموده اید از علایق شخصی خود استفاده نماید و کاربران حق هیچ گونه دخالتی در این تصمیم شخصی را ندارند اما به نظر می رسد این تبلیغات در جایی دیگر به اطلاع کاربران رسانده شود زیباتر است و یا اینکه لااقل به گونه ی بیان شود در صفحه ی بنر که همگان از تفکر حضرت عالی با خبر باشند.
    به هر ترتیب از آشنایی با جناب عالی مسرور شدم کلبه ی درویشی داشتم که آنهم دیگر در آن مجال نوشتن نیست اما اگر سر زنید و نقادانه نقد بنمایید سپاسگزارم.
    موفق و موید باشید
    حسن زاده
    نوزدهم تیر ماه هشتاد و هفت ۱۱:۵۰ق.ظ

  2. حمیدرضا گفته:

    جناب آقای حسن‌زاده‌ی عزیز
    از دیدن پیام پرمهرتان خوشحال شدم.
    از این که جواب سؤال من را دادید ممنونم.
    به زودی تصمیمی درباره‌ی ادامه‌ی نمایش این آگهی می‌گیرم و نظر شما را هم حتماً در نظر خواهم داشت.

  3. منصور حسن زاده گفته:

    جناب محمدی
    از زحمات شما و همکاران محترمتان صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.

نظرتان را بنویسید (نکتهٔ مهم: اگر برای نوشتن حاشیه در مورد شعرها اینجا آمده‌اید اشتباه آمده‌اید و باید در خود سایت گنجور حاشیه بگذارید. نظرات بی‌ربط به این نوشته پاک می‌شوند.)