عکسها

25 فوریه 2008

چند روز پیش آقا یا خانمی که دامنه‌ی ایمیلشان نشان می‌داد در فرانسه به سر می‌برند ایمیلی فرستاده بودند و ضمن اظهار لطف پرسیده بودند …

چرا عکس نوازنده‌ی دوره‌ی قاجار برای فروغی بسطامی انتخاب شده؟

چرا عکس نوازنده‌ی دوره‌ی قاجار برای فروغی بسطامی انتخاب شده؟

متأسفانه ایشان آدرس ایمیلشان را در صفحه‌ی تماس درست وارد نکرده بودند و پاسخ ارسال شده برگشت خورد.

در هر صورت بد ندیدم توضیح مختصری در این مورد بدهم: عکسها فقط به منظور آسان کردن فرایند جستجو و مرور گذاشته شده‌اند. انتخاب آنها مستند نبوده و خیلی وقتها تصاویری که مثلاً توسط هنرمندان با نام و نیت سعدی یا حافظ ارائه شده برای دیگر شاعران به کار رفته. در مورد فروغی فقط منظور آن بود که چهره‌ی فردی هنرمند یا ادیب از دوره‌ی قاجار نمایش داده شود که تصویر جالب‌تری پیدا نکردم. در هر صورت اگر کاربران گنجور پیشنهادهای بهتری دارند خوشحال می‌شوم نظرشان را بدانم.

تصویر انتخاب شده برای فروغی

در ضمن بد نیست اشاره کنم به این که تصاویر به دلیل هزینه‌ی پهنای باندی بالایی که تحمیل می‌کردند روی سرویس صفحات گوگل قرار دارند و به همین دلیل گاهی به دلیل ترافیک بالا از دسترس خارج می‌شوند که این از دسترس خارج شدنها موقتی است و معمولاً بعد از چند دقیقه دوباره در دسترس قرار می‌گیرند.

۳ نظر برای “عکسها”

  1. i.sadrjamali گفته:

    باسلام
    از زحمات شما سپاسگزارم…

  2. i.sadrjamali گفته:

    من نخواهم عشق را جز با رخ زیبای تو
    کل عالم را دهم بر تاری از دیبای تو

  3. سبا گفته:

    خیلی ممنون

نظرتان را بنویسید (نکتهٔ مهم: اگر برای نوشتن حاشیه در مورد شعرها اینجا آمده‌اید اشتباه آمده‌اید و باید در خود سایت گنجور حاشیه بگذارید. نظرات بی‌ربط به این نوشته پاک می‌شوند.)