دیوان مولانا خالد نقشبندی

16 ژوئن 2018

به همت همراه گرامی گنجور آقای سید جابر موسوی (که پیشتر هم آثار عبدالقادر گیلانی به زحمت ایشان در گنجور منتشر شده) دیوان مولانا خالد نقشبندی در گنجور رومیزی در دسترس قرار گرفته است.

مولانا خالد نقشبندی

منبع آقای موسوی در تایپ این اثر کتاب «مولانا خالد نقشبندی و پیروان طریقت او با تصحیح دکتر مهیندخت معتمدی، انتشارات پاژنگ، ۱۳۶۸» بوده است اما نسخهٔ چاپ سنگی دیوان اشعار حضرت ضیاءالدین مولانا خالد شهرزوری مجددی نقشبندی کتابخانهٔ مجلس را هم بررسی کرده‌اند.

دیوان خالد نقشبندی در ساغر

دیوان این عارف بزرگوار به روال همیشگی از طریق «دریافت مجموعه‌ها» در گنجور رومیزی و اندروید و از طریق «مخزن مجموعه‌ها» در ساغر قابل دریافت است. علاوه بر آن نسخهٔ epub نیز در کتابخانهٔ گنجور در دسترس قرار دارد.

۳ نظر برای “دیوان مولانا خالد نقشبندی”

  1. ابو مونا گفته:

    عالیه .دستتان درد نکنه .البته باتوجه به غنای فرهنگی خطه کردستان میشه گفت که باز جای بیشتری برای ثبت آثار دیگر دانشمندان کرد باید در نظر داشت که واقعا کلامشان برکت و آرامش به زندگی میبخشند از آن جمله است فوائدالفوائح عبدالرحیم تاوگوزی معدومی مشهور به مولوی کورد

  2. ابومنا گفته:

    آفرین
    خیلی کار خوبی کردید و علاوه براینکه به غنای سایت گنجور افزوده اید،دسترسی و عام الاستفاده کردن از ادبیات غنی عالمان و عارفان کورد زیان را تسهیل بخشیده اید .

  3. ابومنا گفته:

    چو در خود بینم از بس روسیاهی

    نگنجد ای إلٰهی یٰا إلٰهی

    نمونه ای از قریحه فارسی حضرت مولوی معدومی تاوگوزی

نظرتان را بنویسید (نکتهٔ مهم: اگر برای نوشتن حاشیه در مورد شعرها اینجا آمده‌اید اشتباه آمده‌اید و باید در خود سایت گنجور حاشیه بگذارید. نظرات بی‌ربط به این نوشته پاک می‌شوند.)