بهینه‌سازی گنجور برای نمایشگرهای کوچک

1 جولای 2016

از اواسط سال گذشته تعداد بازدیدکنندگانی از گنجور که از گوشیهای موبایل و تبلتها برای بازدید استفاده می‌کردند از تعداد بازدیدکنندگان کامپیوترهای رومیزی پیشی گرفته است و بدیهی است که بازخوردهایی مبنی بر تجربهٔ کاربری ضعیف سایت روی صفحات موبایل از دوستان دریافت شده است.

آمار مقایسه‌ای بازدیدکنندگان موبایل و دسکتاپ گنجور

چندی پیش همراه گرامی آقای حسام بهرامی نسخه‌ای از تغییرات مورد نیاز جهت بهینه‌سازی گنجور برای نمایشگرهای کوچک را ارسال فرمودند و امروز با استفاده از زحمات ایشان بهینه‌سازیهای مورد نیاز روی سایت انجام شد. علاوه بر آن، از آنجا که دوستان از ناخوانایی فونت نوشته‌های گنجور شکایت داشتند گنجور به فونت ایران‌سنس مجهز شد.

صفحه‌ای از گنجور روی موبایل
صفحه‌ای از گنجور بعد از تغییرات اخیر روی PC

ضمناً لوگوی صفحهٔ اول به آیکون اهدایی دوست دیگری از همراهان گنجور تغییر یافت.

resp3

در صورتی که دوستان گرامی اشکال خاصی در صفحات می‌بینند یا پیشنهادی در این زمینه دارند لطفا در نظرات همین نوشته عنوان کنند در حد توان رسیدگی خواهد شد.

۲ نظر برای “بهینه‌سازی گنجور برای نمایشگرهای کوچک”

  1. Sajjad گفته:

    با درودی بی پایان.چرا امکان خوانش شهرها ( پخش صوت ) را برای گنجور اندروید نمی گذارید؟ خواهشاً در نسخه ی بعد امکان خواندن و پخش شهرها را به برنامه اندروید اضافه کنید.با سپاس

  2. امید گفته:

    با سلام
    بسیار زحمت ها کشیده شده و قابل تقدیر است….
    موفق و سربلند باشید

نظرتان را بنویسید (نکتهٔ مهم: اگر برای نوشتن حاشیه در مورد شعرها اینجا آمده‌اید اشتباه آمده‌اید و باید در خود سایت گنجور حاشیه بگذارید. نظرات بی‌ربط به این نوشته پاک می‌شوند.)