مجموعهٔ اشعار استاد بهرام سالکی با افزوده‌های تازه

15 آگوست 2014

مجموعهٔ اشعار استاد سالکی با افزوده‌هایی جدید -که مدتها پیش در اختیار اداره کنندهٔ گنجور قرار گرفته بود و به جهت مشغلهٔ روزمره فرصت در دسترس‌گذاری آن فراهم نشده بود- در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

علاقمندان می‌توانند این مجموعه را به طور مستقیم از این نشانی با اندازهٔ حدود ۲۴۰ کیلوبایت دریافت کنند. راه آسان‌تر آن است که در گنجور رومیزی از طریق «دریافت مجموعه‌ها» آن را از یکی از فهرستهای «مجموعه‌های تازه» یا «شاعران اختصاصی برنامه» و از طریق ساغر با اجرای فرمان «دریافت از مخزن‌ها …» از منوی «ابزارها» دریافت و جایگزین مجموعهٔ قدیمی کنند.

دریافت از مخزن‌ها در ساغر
دریافت از مخزن‌ها در ساغر

کاربران نسخهٔ جاری گنجور اندروید جهت استفاده از مجموعهٔ جدید لازم است ابتدا با فعال کردن آثار شاعر آن را از طریق منو حذف نمایند و سپس با اجرای فرمان دریافت مجموعه‌ها آن را مجدداً دریافت و نصب کنند.

۳ نظر برای “مجموعهٔ اشعار استاد بهرام سالکی با افزوده‌های تازه”

  1. jahan گفته:

    سلام
    برنامه ساغر را روی ویندوز ۸٫۱ نصب کرده ام، اما در مسیری که در تصویر بالا نشان داده شده قسمت آماده برای نصب فعال نیست… لطفا را هنمایی کنید.
    ممنون

  2. امیر گفته:

    خیلی خیلی خیلی ممنون از شما
    گنجور بنر تبلیغاتی نداره؟!آ میخوام بذارم تو وبم!

  3. کیهان گفته:

    از شما بدمم می اید کهشما جاب من را به درستی ندادید

نظرتان را بنویسید (نکتهٔ مهم: اگر برای نوشتن حاشیه در مورد شعرها اینجا آمده‌اید اشتباه آمده‌اید و باید در خود سایت گنجور حاشیه بگذارید. نظرات بی‌ربط به این نوشته پاک می‌شوند.)