پوستر سخنسرایان پارسی‌گو: هدیهٔ آقای نعیم اکرامی به کاربران گنجور

16 سپتامبر 2012

دوست گرامی، آقای نعیم اکرامی مدتها پیش طرح پوستری را برای گنجور ارسال کرده بودند که شامل فهرست شاعران گنجور (رومیزی) و شمه‌ای از زندگینامه‌های آنهاست. از آنجا که اندازهٔ فایل ارسالی -که به منظور چاپ با بهترین کیفیت تهیه شده- بزرگ بود، امکان میزبانی آن در سایت وجود نداشت. در هر حال، به جهت آن که کار ارزندهٔ ایشان احتمالاً مورد توجه دوستان زیادی قرار می‌گیرد و دوستان زیادی دوست دارند پوستری از شاعران پارسی‌گو در خانه یا محل کار داشته باشند، بریده‌هایی از آن را در فیس‌بوک گنجور و در این نشانی در دسترس گذاشتیم.

پوستر سخنسرایان پارسی‌گو

علاوه بر آن، دوستانی که علاقمند باشند می‌توانند پوستر را با اندازهٔ نیم‌سایز و در قالب JPEG با اندازهٔ ۲۷۵۶ در ۲۵۴۴ پیکسل (۲۵ در ۴۵ سانتیمتر با دقت ۲۰۰ نقطه بر اینچ) از این نشانی (اندازهٔ فایل حدود ۴.۶ مگابایت) و با اندازهٔ اصلی -ولی در قالب JPEG- با اندازهٔ ۵۵۱۲ در ۷۰۸۷ پیکسل (۷۰ در ۹۰ سانتیمتر با دقت ۲۰۰ نقطه بر اینچ) از این نشانی (اندازهٔ فایل حدود ۱۵ مگابایت) دریافت کنند.

در ادامه بریده‌هایی از همین پوستر را می‌توانید مشاهده کنید.

پوستر سخنسرایان پارسی‌گو، طرحی از آقای نعیم اکرامی

اوحدی
نیما یوشیج

۴ نظر برای “پوستر سخنسرایان پارسی‌گو: هدیهٔ آقای نعیم اکرامی به کاربران گنجور”

  1. پایه ثابت گفته:

    تشکر

  2. مهر1 گفته:

    درود بر شما.
    خوشخبری!، شایدم بدانید که:
    شُمار مقالات و نوشتارهای فارسی (Persian )در ویکی‌پدیا از ۳۰۰,۰۰۰ تا بیشتر شد!
    تبریک!
    http://mehre1.blogfa.com/post/169/Articles-a-Persian-in-Wikipedia-to-more-than-300000

  3. مجید گفته:

    سلام
    متاسفانه من با ارور ۵۰۰ هنگام دانلود فایل اصلی پوستر مواجه میشم..امکانش هست این فایل را در یک اپلود سنتر دیگه اپلود کنید؟با تشکر

  4. حمیدرضا گفته:

    @مجید:
    مشکل حل شد. اگر روی لینکها کلیک کنید می‌توانید تصاویر را دریافت کنید.

نظرتان را بنویسید (نکتهٔ مهم: اگر برای نوشتن حاشیه در مورد شعرها اینجا آمده‌اید اشتباه آمده‌اید و باید در خود سایت گنجور حاشیه بگذارید. نظرات بی‌ربط به این نوشته پاک می‌شوند.)