صفحهٔ گنجور در فیس‌بوک

5 دسامبر 2010

یکی از نیازمندیهای پیشرفت گنجور مشارکت هر چه بیشتر علاقمندان است. بازبینی خروجیهای OCR، گزارش خطاهای املایی و تایپی و همینطور حاشیه‌نویسی تحقیقی بر اشعار، آماده کردن مجموعه‌های اشعار برای گنجور رومیزی و … همه و همه نیازمند مشارکت علاقمندان است.

پیشتر دوستان پیشنهاد کرده بودند که در فیس‌بوک صفحه‌ای برای گنجور بسازم تا از طریق آن گنجور به کاربران این سایت معرفی شود. هم‌اکنون این صفحه راه افتاده (نشانی: http://www.facebook.com/ganjoor) و دوستان می‌توانند از طریق آن فعالیتهای گنجور را پیگیری کنند و در پیشرفت آن با مشارکت در معرفی گنجور و فعالیتهای دوستان در آن سهیم باشند.

صفحهٔ گنجور در فیس‌بوک

در ضمن، با توجه به جایگزینی موقت آگهی بازبینی خروجیهای OCR با آگهی صفحهٔ فیس‌بوک تعداد بازبینیهای روزانه کاهش پیدا کرده، حدود ۶۰۰۰ تکه از حدود ۳۴۰۰۰ تکه خروجی OCR مربوط به غزلیات بیدل کمتر از ۳ بار بازبینی شده‌اند که در صورت بازبینی این تکه‌ها مرحلهٔ بعد کار آغاز خواهد شد. این نکته را جهت یادآوری این مطلب گوشزد کردم که دوستان احیاناً تصور نکنند کار رها شده. هنوز نیازمند صرف دقایق ارزشمندتان هستیم. احتمالاً در هفتهٔ آینده آگهی مزبور به جای خودش برمی‌گردد. صفحهٔ بازبینی را همیشه در نشانی http://v.ganjoor.net در دسترس دارید.

یک نظر برای “صفحهٔ گنجور در فیس‌بوک”

  1. شیرین نیک اندبش گفته:

    بادرود و سپاس بی پایان . گنجور را در تلگرام و ایسنستاگرام دارم اما از تلگر ام بیشتر استفاده میکنم . اینستا شلوغ است انگار بازار خرید وفروش است . به هر تقدیر گنجور مانند عصای دستم کمک ام می‌کند. در زمینه شعر … زنده باشید همه دست اندرکاران این کار دلنشین و شادی آور و خسته کننده به لحاظ جسمی . خداقوت

نظرتان را بنویسید (نکتهٔ مهم: اگر برای نوشتن حاشیه در مورد شعرها اینجا آمده‌اید اشتباه آمده‌اید و باید در خود سایت گنجور حاشیه بگذارید. نظرات بی‌ربط به این نوشته پاک می‌شوند.)