اطلاعیهٔ مهم برای کاربران کدهای گنجور

18 ژانویه 2010

دوستانی که در سایتها و وبلاگهایشان از کد نمایش شعر گنجور استفاده می‌کنند لطفاً در کدهای موجود ganjoor.co.cc را با c.ganjoor.net جایگزین کنند.

متأسفانه دامنهٔ رایگانی که این سرویس با استفاده از آن راه‌اندازی شده بود بدون اخطار قبلی منقضی شده و من کنترلی روی آن ندارم.

اطلاعات مرتبط با نحوهٔ اضافه کردن کد نمایش شعر به سایت یا وبلاگ از طریق این نشانی در دسترس قرار گرفته است.

۴ نظر برای “اطلاعیهٔ مهم برای کاربران کدهای گنجور”

  1. mhkh گفته:

    با سلام و تشکر از سایت نرم افزار خوبتان.
    مشکل به وجود آمده در دامنه co.cc شما برای این است که زمان اعتبار دامنه شما(که یک سال بوده است) تمام شده و دامنه موقتا به حالت تعلیق در آمده. برای درست کردن این وضعیت کافی است به سایت http://www.co.cc رفته و با حساب کاربری خود وارد شوید و دامنه‌ی مورد نظر را برای یک سال دیکر-به صورا کاملا رایگان- تمدید کنید.

    پیروز و سربلند باشید.
    م.ح.خ از دیار سپاهان

  2. حمیدرضا گفته:

    @mhkh:
    ممنون بابت نکته‌ای که گفتید، فعلاً مشکل رو با انتقال برنامه به سایت گنجور حل کردم، اینطوری فعلاً فکر می‌کنم بهتر باشه.

  3. mhkh گفته:

    با سلام به آقا حمید رضا عزیز.
    اول از همه بگم که نیمدونم چرا من اینقدر برو بچه‌های وب فارسی را دوست دارم و یه ارادت ویژه‌ای بهشون دارم؟!
    اگه شما دونستید بهم خبر بدید!!!

    بعد هم میخواستم بگم که مطمعناً روش فعلی خیلی خیلی بهتر است چون:
    مشکل قبلی را ندارد. یعنی شرکت ارائه دهنده دامنه بدون دلیل و اطلاع نمیتواند دامنه(و یا زیر دامنه) را منحل کند. چون دامنه و همه‌ی زیر دامنه‌هایش تحت کنترل و زیر نظر شخص جناب عالی می‌باشد!!(البته تا وقتی که User و Pss آن را -خدایی نکرده، خدایی نکرده، زبانم لال- ندزدیده‌اند!!! که ان شائءالله اینطور نمی‌شود

  4. داراب علی « ابراهیمی » گفته:

    سلام و احتراما ت از دریچه راست دست چپ قلب خود برای شما و کارمندان تان ارسال می کنم ؛ خدا کند که جور سلامت و همیشه خندان باشید ؛ من همیشه از این سایت دیدن می کنم چون که روزهای پنج شنبه ها در کانون ادبی « هرات » برنامه بیدل خوانی داریم داریم و هر هفته یک بار تا دوازده بار از این وب و وب های فارسی دری زبان دیگر سری می زنم ، حرافی بس است من از این برنامه و این طرح جدید خیلی خوشم آمد و اقعا به خود ببالین چون که من هم می بالم .

نظرتان را بنویسید (نکتهٔ مهم: اگر برای نوشتن حاشیه در مورد شعرها اینجا آمده‌اید اشتباه آمده‌اید و باید در خود سایت گنجور حاشیه بگذارید. نظرات بی‌ربط به این نوشته پاک می‌شوند.)