تغییرات و امکانات جدید «دریای سخن» برای اندرویدیها

2 فوریه 2020

پس از عرضهٔ نسخهٔ اولیهٔ «دریای سخن»، آقای جواد احشامیان برنامه‌نویس پرکار آن همواره در حال افزودن امکانات جدید به این نرم‌افزار متن باز اندرویدی بوده است (جهت دریافت سورس این برنامه اینجا را ببینید).

یکی از امکانات جدید این برنامه که می‌تواند برای به اصطلاح «خوره»‌های شعر و ادبیات فارسی هیجان‌انگیز باشد قسمت «شعر یادت نره» است که می‌تواند با به چالش کشیدن در ذهن داشته‌های این دسته از دوستان در قالب سرگرمی، فرصت آشنایی با بخشهای ناخواندهٔ گنجینهٔ ادبیات ایران را هم برایشان فراهم می‌کند.

شعر یادت نره در دریای سخن

امکان دانلود مجموعه اشعار آنلاین به صورت یکجا، قابلیت جستجو در بخش دریافت مجموعه‌ها، نمایش مصراع اول شعر در لیست اشعار، امکان اشتراک گذاری شعر به صورت عکس، بهینه‌سازی بخش جستجو، امکان تغییر قلم لیست شاعران، لیست مجموعه اشعار، لیست گزیده‌ها و متن شعر و … از جمله تغییرات و امکانات جدید این نرم‌افزار است.

دریافت دریای سخن از کافه بازار

برای کسب اطلاعات بیشتر مورد دریای سخن به این صفحه، برای دریافت از گوگل‌پلی به این نشانی، برای دریافت از کافه‌بازار به این نشانی و برای دریافت از مایکت به این نشانی مراجعه کنید.

نظرتان را بنویسید (نکتهٔ مهم: اگر برای نوشتن حاشیه در مورد شعرها اینجا آمده‌اید اشتباه آمده‌اید و باید در خود سایت گنجور حاشیه بگذارید. نظرات بی‌ربط به این نوشته پاک می‌شوند.)